ﯾﻪ ﺩﺧﺘــــــــــــــﺮ :
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
شنبه 13 دی 1393برچسب:ﻟﺬّﺕ ﺑﺒﺮ, :: 15:50 ::  نويسنده : سعیده جون

ﯾﻪ ﺩﺧﺘــــــــــــــﺮ :
ﺍﮔﻪ ﻋﮑﺲ ﺑﺎ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺑﺬﺍﺭﻩ میگن ﺧﻮﺩﺵ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻧﯿﺴﺖ !
ﭼﻮﻥ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺷﺪﻩ !
ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﻋﮑﺲ ﺧﻔﻦ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﺣﺘﻤﺎً Photoshop e !
یا حتمأ عمل کرده این قیافه خودش نیس !
ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﻋﮑﺲ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﻣﯿﮕﻦ ﭼﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ
ﻧﻔﺴﯽ ﺩﺍﺭﻩ !
اگه فقط عکس صورتشو بذاره میگن هیکلش داغونه که کامل نذاشته !
اگه عکس کامل بذاره میگن لایکا واسه هیکلته ها !
ﺍﮔﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺗﯿﭗ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﺳﮑﻞِ ...
ﺍﻣﺎ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺏ ﺗﯿﭗ ﺑﺰﻧﻪ ﻗﺮﺗﯿﻪ !
ﺩﺭ ﮐﻞ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻨﻪ ....
ﯾﻪ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﮐﻪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻦ ﺑﻬﺶ ...
ﭘﺲ ﺑﻬﺘــــــــــﺮﻩ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺷﯽ ﺩﺧﺘــــــــــﺮ !
ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﭙﻮﺵ ...
ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﮑﻦ !
ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎﻝِ ﺗﻮﺋﻪ ! ﺣﻘّﺘﻪ !
ﺑﻘﯿﻪ ﻫﺮﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥﺑﮕﻦ ...

ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ ﻭ ﻟﺬّﺕ ﺑﺒﺮ ﺍﺯ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻭ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﺕ



نظرات شما عزیزان:

سارا یکتا(معاون شیطان)
ساعت16:32---31 ارديبهشت 1394
طرف برای آمارگیری اومده به بابام میگه:چند تا بچه داری؟بابام میگه: یکی آمار گیره میگه: تو شناسنامه که اسم دو تا نوشته بابام میگه: آهان اون یکی رو میگی؟ این دکوریه هر وقت اینترنت قطع بشه می یاد تو حال به دور میزنه میره تو اتاق خواب در همین حد

سارا یکتا (معاون شیطان)
ساعت14:53---19 ارديبهشت 1394
رمانتیک ترین لب و بزرگترین سینه کدومه؟... رمانتیک ترین لب ؛ لب دریاست.بزرگترین سبنه هم ؛ سینه قبرستونه برو از خدا بترس فکر کردی ما ار اوناشیم؟؟؟؟'پاتو ور دار ار روی تسبیحم.منحرف مفسد فی الارض.

amir
ساعت12:39---5 ارديبهشت 1394
سلام وبلاگ قشنگی داری اگر دوست داشتی به من سر بزن

سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت16:30---3 ارديبهشت 1394
سلام عزیزم وقتت بخیر. دختر بدکاره ای به اسم معصومه با کمک دوس پسراش از طرف من کامنت غیر اخلاقی میذاره. اگه بهت داد من از طرف اون بیشعور و خودم مهندس سارا عذر میخوام ازتون.وبم بیا دوستانه.یه جکم سهمته بدم بهت................یه پیام واسم اومد بعد آخرش نوشته بود:ایرانی نیستی اگه کپی نکتیمنم کپی نکردم...الان من دیگه خارجی محسوب میشم.اوه مای گادمن ایران دوست داشت.ایران کیلی کیلی کوب...............خب دیگه من برمو کامنتو جواب دادی تو آپ قبلیم بده .بوس بای.

سارا یکتا
ساعت15:49---18 فروردين 1394
دیروز با دوستم مهتاب سر یه موضوعی دعوام شد در حد بزن بزن.بعد دیدم یهویی وسط دعوا نشست روی زمین و شروع کرد به خندیدن.گفتم الاغ واسه چی داری میخندی؟گفت :چرا وقتی مشت میزنی مثل این فیلم هندیا صداشونو در می یاری؟؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت10:58---11 فروردين 1394
رفتم بانک گفتم هیشکی از جاش تکون نخوره همه بخوابن رو زمین بعد گفتم الکی مثلا من سارق مسلحم الانم تو کلانتریم اینا این الکی ها رو نشنیده بودن بی شعورا مث خر منو زدن..................سلام خوبی؟تو همبلاگیهات از سارا یکتا با معرفت تر هم دیدی؟؟؟؟؟نوچ دیدی ایمیلمم تو کامنتم گذاشتم دوس داشتی اد بنمو بعدشم جواب کامنت شرعی و اخلاقی و عرفی و اجتماعی وفرهنگی و...واجبه ها؟؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت23:15---7 فروردين 1394
صبح حوصلم سر رفته بود گوشی پسرعمو و برداشتم دیدم 4 تا دوست دختر داره اسم دوست دختراشو با هم دیگه عوض کردم....! . . . . . .
الان دیگه دوست دختر نداره....
مریض نیستماااااا فقط حوصله ام سر رفته بود....!! میفهمییییییی؟؟؟؟ حوصلم سر رفته بود !


پاسخ:ههههههه بلا


سارا یکتا
ساعت20:19---6 فروردين 1394
امروز رفتم سوپر مارکت یه چیپس برداشتم و رفتم بیرون.یارو گفت :کجا؟گفتم:الکی مثلا پولشو دادم.گفت:بیارفتم جلو گفتم:چیه؟؟؟؟؟يدونه زد تو دهنم که تا یربع صدای زود پز میدادم.برگشته میگه:الکی مثلا من بقیه پولتو دادم.........................سلام سال نو مبارک.میگم اسم وبمو بذارم فضول خزری چطوره
پاسخ:همچنین خوبه


minaf
ساعت13:24---2 فروردين 1394
دلهامان را نزدیک ، دستهامان را به همدیگر بدهیم
و در سال جدید با یاری هم منظری زیبا و زندگی خاطره انگیز خلق کنیم . . .
نوروز 1394 بر شما مبارک
امیدوارم عید با بوسه هایش
بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین مبارک باشد . . .[گل]
پاسخ:همچنبن


سارا یکتا
ساعت17:12---25 اسفند 1393
دقت کردین وقتی بچه ای به دنیا میاد همه جمع میشن چه مامانیه چه خنده هاش مامانیه لباساشو چه مامانیه از بابایی خبری نیست کی یاد بابا میفتن؟؟وقتی پوشک بچه رو باز میکنن میگن ای بابا!!! چقدر ریده???????Hello good girl
پاسخ:سلام خوبم


saeedsingle
ساعت10:52---25 اسفند 1393
اشک هایم که سرازیر می شوند
دیری نمی پاید
قندیل می بندند
عجیب سرد است
هوای نبودنت...
..
آپ کردم...
خبرتون نکنم نمیاین اصن دیگه؟

پاسخ:ن داداش من نبودم یه چن وقتی


saeedsingle
ساعت10:32---21 اسفند 1393
++ راست میگفتی ! من به درد تو ... نمیخوردم !ولی به درد تو من ! نمیمردم؟

آپم

پاسخ:گریه نکن


سارا یکتا
ساعت15:24---18 اسفند 1393
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند................سلام ای انسان خوف . خوفی عایا؟؟؟؟امیدوارم از دوست پسرات عیدی توپی بگیری.

PARISA
ساعت23:17---13 اسفند 1393
هــــــــــــِــــے تـــــــــــــو ☜
ذهــــــن ᓄــــریـــــضـــــــت نـــــتـــیــــجـــــہ تــــجــــــربـــهــ هــــاے »»ڪــــــثـــــیـــــــᓅـــــ


سارا یکتا
ساعت18:04---12 اسفند 1393
همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم :خدا رو شکربیچاره فکر کرد ما داشتیم از گرسنگی می مردیم دو تا بهم داد....................مادر مادر بزرگم صد وبیست سالشه دیدمش لباس ورزشی پوشیده داره نرمش میکنه بهش گفتم ننه جون شما هم ورزش میکنی؟گفت:چرا که نه ...گفتم :فیسبوک هم میری ؟؟؟خخخخخخ گفت:پ ن پ . از فیسبوک میگردم.فکر کردی دوست پسری که الان تو فیسبوک داری کیه ؟؟؟؟؟؟؟دو دستی زدم تو سر خودم............سر بزن .کامنت نمبدی فحش بده تا بدونم وبم می یای. خیلی دوس دارم فحش جدید یاد بگیرم فحش جدید چیزی بلدی؟؟؟؟؟؟؟بزور نباید سربزنی دوس دارم حضورت داوطلبانه باشه. اوکی؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت15:10---6 اسفند 1393
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ......و می دانی که کویر بدون باران زنده است پس برو بمیر خخخخخخخ سلام

سارا یکتا
ساعت11:39---30 بهمن 1393
پلک بر پلک مي گذاري به خود مي گويي اندوه نيز مضحک است،زيرا تمام مي شود، پلک بر پلک مي فشاري و ميداني ،آنچه تمام مي شود تويي نه اندوه....bi maram Salam

مائده
ساعت20:44---29 بهمن 1393
وتو… درنهایت.. در چشمان کسی اسیر میشوی که تورا درک… نه ترک خواهد کرد!!”

مائده
ساعت20:43---29 بهمن 1393
اگر گاهی سراغت را نمی گیرم

مگو از "یاد او رفتم" مقصر روزگار است!...

وگرنه "یاد تو در قلب من یک یادگار است" !...


سارا یکتا
ساعت22:18---26 بهمن 1393
من پول وماشین و خونه نمیخوام من تو رو میخوام عشقم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جمله ای که پسرا آرزوی شنیدنشو دارن..!! :|
ولی کور خوندین ما همشو میخوایم


هانی
ساعت18:36---21 بهمن 1393
سلام آپم

sara yekta
ساعت17:54---20 بهمن 1393
تو کوچه های شهر میفهمم اینو من : تنهایی آدمو ولگرد میکنه.سلام عرض شد. خوبی؟؟؟؟؟؟

minaf
ساعت13:07---15 بهمن 1393
دلـم ...

هنـوز ..

خیس خورده نگاه توست ..!!

نـازش بـدار ..!

که نلغــزد ..

از میان دستهایت ..!!



بار آخر! دست آخر !



من ورق را با دلم بر میزنم !



بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل ! با دلت دل حکم کن ! ... حکم دل ...



هر که دل دارد بیاندازد وسط تا که ما دلهایمان را رو کنیم !



دل که روی دل بیفتد عشق حاکم می شود !



پس به حکم عشق بازی می کنیم



این دل من رو بکن حالا دلت را !



دل نداری ؟! بر بزن اندیشه ات را ...



حکم لازم !!! دل سپردن، دل گرفتن، هر دو لازم...




saeedsingle
ساعت21:03---11 بهمن 1393
سلام
اخرین پستمه

خداحافظی


sara yekta
ساعت15:45---9 بهمن 1393
تجربه بهم ثابت کرده که ازیه سنی به بعددیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!برای مثال:میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)من رفتم بیرون! (شکل صحیح)--------------------------------------------------- ---------------------------لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی

sara yekta
ساعت22:40---4 بهمن 1393
خانومه به شوهرش میگه

عزیزم موافقی برا دهمین سالگرد ازدواجمون یه گوسفند قربونی کنیم ؟؟

شوهرش میگه : گناه گوسفند بیچاره چیه وقتی یه خری اشتباه کرده

پاسخ:هههه


sara yekta
ساعت23:07---28 دی 1393
صبح ها برای رفتن به محل کار تنبلی نکنید .

به این حقیقت بیندیشید که

در خواب نمی شود کار کرد اما در محل کار می شود خوابید .

خطبه از این سنگین تر …!!!؟؟؟

یه صلوات عنایت کنید .
==============
addet kardam add kon emailamo



minaf
ساعت22:15---26 دی 1393
بزن لایکو ، موااااااااااااااااااااااااافقم

مجید اصغرزاده
ساعت5:26---25 دی 1393
...........|""""""""""""""" " """"""""||_
...........|..........*____* ........|||"|""___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا


سارا یکتا
ساعت22:43---24 دی 1393
ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺭﻓﻴﻘﻤﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻢ

ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ : الاااااغ …

6-7 ﻧﻔﺮ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ

این آمار واسه کشورمون فاجعس


saeedsingle
ساعت21:32---24 دی 1393
سلام عزیز خوبی؟؟؟
بدو بیا وبم که تقلته

دیر نکنیااااااا


تانیا
ساعت20:00---20 دی 1393
طرز رفتار هر کس نشانه شخصیت اوست...
نه سفیدی بیانگر زیبایی است..
و نه سیاهی نشانه زشتی..
کفن سفید اما ترساننده است..
و کعبه سیاه اما محبوب ودوست داشتنى است..
شرافت انسان به اخلاقش است...


تانیا
ساعت19:59---20 دی 1393
گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!
ببرم بخوابانمش!
لحاف را بکشم رویش!
دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!
حتی برایش لالایی بخوانم،
وسط گریه هایش بگویم:
غصه نخور خودم جان!
درست می شود!درست می شود!
اگر هم نشد به جهنم...
تمام می شود...
بالاخره تمام می شود...!!!


تانیا
ساعت19:58---20 دی 1393
” تنها ” که باشی ؛
نه دلت دستمالی میشود
و نه خیالت انحصاری . . .


saeedsingle
ساعت12:57---20 دی 1393
اگر قرار باشد چشم هایت
اینگونه جادویم کنند
از ھمین آلان تآ ھمآن ھمیشه ات
قافیه رآ باخته ام !
آپم


parastOoo
ساعت13:45---18 دی 1393
باحال بود

به وبلاگم سر بزن دمت گرم .


مائده
ساعت21:11---15 دی 1393

لـــعنتـــی ....
یعنی میـشود همیـن حالا :
همیـن لـحظه !
حتی اشتباهی ....
یـادم بیفتی ...!؟
ایـن روز ها ...
هـر نفس ،
درد اســت که میکشمـــ !!!
ای کاش بودی
یا اصلا نبـــــودی !!!
این که هستی
و کنارم نیستی ...
دیـوانه ام میکند ....


مائده
ساعت21:10---15 دی 1393

آخر قصه ی عشق ما را همان اول لو دادند
همان جایی که گفتند:
یــکــی بــود....
یــکـــی نـبــود....


saeedsingle
ساعت11:17---14 دی 1393
آخی!چه مظلومانه ابجی سعیده

پاسخ:الهی به خودم


مجید اصغرزاده
ساعت2:59---14 دی 1393
بیگ لایگ

مجید اصغرزاده
ساعت2:58---14 دی 1393
خنده بهترین اسلحه جنگ با زندگیه، امیدوارم همیشه مسلح باشی...!

مجید اصغرزاده
ساعت2:57---14 دی 1393
خنده بهترین اسلحه جنگ با زندگیه، امیدوارم همیشه مسلح باشی...!

مائده
ساعت19:19---13 دی 1393
آخــــر فرامـــُـوش ميشـــوم ...

از يــــاכها

از خاطـــرات

از عشقها

از روزها

از شبها ...

כيگر كسي حتــــــے سراغـــے از مـــن نـــخواهـכ گـــرفت ...

انگــار اصــــلاً وجـــوכ نـכاشــتــــم و مــــے آيــــכ آن روز

و

چقـכر نزכيڪــــ اســـت خـכاحــــافظے ....


مائده
ساعت19:17---13 دی 1393
بعضــیا

یـہ cap رو سراشون

یـہ iphon تو בستاشوטּ

یـہ ray ban رو چشاشوטּ

شـבטּ شاخ فقط همینـہ ماجراشوטּ

همــونا فقط زیر ماشین نرفتن!

اونوق בم از نجابت میزنن

اینـــجاس ڪـہ بایـבبـہ اونــا گفــــــــــــت

خـــــــــر

تا هنـــــــگ ڪرב...

اـבعایـہ فرهنــــــــگ ڪرב...

آלم تو فآضِلآب بآشه

ولے تو فآزِ لآو نبآشه


مائده
ساعت19:16---13 دی 1393
موافقم لایـــــــــــــــــــــــــــ ک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>