داعش
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
شنبه 17 آبان 1393برچسب:سایپا, :: 14:38 ::  نويسنده : سعیده جون

دو تا گروهک توایران پیداشده بیشتر ازداعش شیعه کشته!!

گروه صنعتی ایران خودرو

و

گروه تولیدی سایپا



نظرات شما عزیزان:

pari3a
ساعت15:27---26 آبان 1393
خيانت را مدرسه به من ياد داد .....


آنجا كه به من گفت : جاي خالي را پر كنيد


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت15:58---24 آبان 1393
آخرین بار ڪه من از تهِ دل خندیدم
علتش پـول نبود
انعڪاسِ جُوڪ هر روز نبود
علتش، چهره‌یِ ژولیده‌یِ یڪ دلقڪ,
یا زمین خوردن یڪ ڪور نبود …
من بهِ « من » خندیدم !
ڪه چو یڪ دلقڪ ِگیج
نقش یڪ خنده به صورت دارم و دلم میـــگرید …!


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت18:53---20 آبان 1393
گـآهـے وقـتـآ مجبـورـے احمـق بـآشـے
روـے ِ ڪـآغـב مینویسمـ
בستهـآـے ِ تـو و روـے ِ آטּ בسـت میڪشمـ…
.


پشه ها هم میخندند
ساعت15:54---20 آبان 1393
روی قبرم بنویسید:زهر مارتان موریانه ها...این تن که میخورید
پر بود از حسرت ارزو های شیرین...
-------------------------------------------------------- -


مائده
ساعت21:30---19 آبان 1393
خخخخخخخخ جالب بود
پاسخ:هههه


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:08---19 آبان 1393
در زندگی من اتفاقهایی همیشه می افتند حتی وقتی دستشان را میگیرم
دلت برای من نسوزد ؛
من عادت کرده ام که همیشه دستی چوب لای چرخ آرزوهایم بگذارد . . .


ム尺ムㄎん
ساعت21:49---18 آبان 1393
چراااااااا این حبابارو هر چی میرتکونی تموم نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نمیشه دیه


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:54---18 آبان 1393
ضربان قلب من :
با تو : _\/_\/_\/_
دور از تو : _\ _\_
بدون تو : _______


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:46---18 آبان 1393
S/9> >/> jI >|> SI
فارسیه با دقت بخون !!!
نوشته : ای داد از درد دوری


مجید اصغرزاده
ساعت2:31---18 آبان 1393
لایک جالب بود

minaf
ساعت22:31---17 آبان 1393
موافقم
پاسخ:والا


pari3a
ساعت17:57---17 آبان 1393
امــروز با همه ی دنـیــا قهــرم
فقط منتظرم تو صدایم کنی
تا برگردم ...



ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:59---17 آبان 1393
۰
| = \ __sms__
/\ \______|
0 0
Smse no va kohne shoma
ra kharidarim
( smssiiiiiiiiiiiiiye )


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:59---17 آبان 1393
likeeeeeeeeeeeeeee

پاسخ:خخخخخ


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:57---17 آبان 1393
___ /??\___
'—O------O—' >---> O
Nagi be yadam naboodi ! bebin too fekr to boodam mashin zad behem mordam…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>