خرید لباس
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
شنبه 17 آبان 1393برچسب:(-_-), :: 14:34 ::  نويسنده : سعیده جون

هیچی لذت بخش تر از این جمله برای یه دختر موقع خرید لباس نیست.........فروشنده:سایز شمارو باید از تن مانکن دربیارم :)انگار یه کارتن پاستیل بهش دادی (-_-)



نظرات شما عزیزان:

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:48---24 آبان 1393
اگر خوابیده بودم
بی شک هر شب خوابت را می دیدم
سالــهاست بـه انتظار دیدارت بیدارم
من بازنده ی خواب و بیداریــــــم
.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت18:55---20 آبان 1393
آغـــ ـوش گــَ ـرمــَم بـ ـآش…
بگــ ـذآر فــَرآمـــ ـوش کــُ ـنــَم لــَحــظـہ هــآیی رآ کــ ـہ
دَر سـَ ـرمــآی بـــیــکــَ ـســــــــــی لَرزیـــ ــدَم…


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:09---19 آبان 1393
آخرین بار ڪه من از تهِ دل خندیدم
علتش پـول نبود
انعڪاسِ جُوڪ هر روز نبود
علتش، چهره‌یِ ژولیده‌یِ یڪ دلقڪ,
یا زمین خوردن یڪ ڪور نبود …
من بهِ « من » خندیدم !
ڪه چو یڪ دلقڪ ِگیج
نقش یڪ خنده به صورت دارم و دلم میـــگرید …!


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:49---18 آبان 1393
/\
|
\O/
این میدونی کیه ؟
خوب تویی دیگه ، از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی


مجید اصغرزاده
ساعت2:34---18 آبان 1393
خیلی باحال بود
پاسخ:ههه


تانیا
ساعت23:27---17 آبان 1393
یادت باشه که دل تخته سیاه نیست که هرکی اومد روش بنویسه وهرکس هم رفت بشه اسمشوپاک کرد.

مائده
ساعت23:12---17 آبان 1393

ما فکـر میکنیـم بدتـرین درد، از دست دادن کسـیه که دوستــش داریم !
امـا .. .. حقیقت اینه که:
از دست دادن خـودمـون،
و از یـاد بردن اینکه کــی هستیم ! و چقدر ارزش داریم.. ..
گــاهی وقتـها خیلـی دردنـــاک تره !!!


minaf
ساعت22:33---17 آبان 1393
بر من که خدایی سایزم سایز مانکنه
پاسخ:اوووووو


pari3a
ساعت18:00---17 آبان 1393
میان انکار های تو
برای همیشــه گــُم شد
.
آن خیالی که از دوست داشتنِ تو،
ساخته بودم


تانیا
ساعت15:05---17 آبان 1393
حرف بزن بگو اما تلخ صحبت می کنی ولی سرد چه اجباری است دوست داشتن من!

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:56---17 آبان 1393
khkhkhkhkhkhk


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:56---17 آبان 1393
Be <@> man to <(((<
O<- – < Besham \O/
.
.
.
Gerefti chi shod?
Migam : be cheshme man to mahi fadat besham elahi.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>