نبودم
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, :: 10:56 ::  نويسنده : سعیده جون

بابت ی چنوقتی کهنبودم شرمنده



نظرات شما عزیزان:

تانیا
ساعت23:31---17 آبان 1393
اجی جوابش میشه 202020 ینی تو بیستی برای ما .....
پاسخ:هههه ممنون توام همچنین


تانیا
ساعت15:11---17 آبان 1393
بیست رو ضربدر 777 بکن.

دوباره در 13 ضرب کن.

هرچی در اومد تو همونی!
پاسخ:202وخورده ای کمه بیشترمیخوام


تانیا
ساعت16:50---14 آبان 1393
نیازی نیست اطرافمون پر از آدم باشه …
همون چند نفری که اطرافمون هستند ، آدم باشند کافیه !


مجید اصغرزاده
ساعت0:22---11 آبان 1393
دشمنت شرمنده خوش اومدی
پاسخ:ممنون


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت21:20---10 آبان 1393
مُــردم
و ســال ھــای ســال
از ایــن مــاجــرا گــذشــت،
تــا ایــن کــه
روزی
کسی
در بقــایــای شھــر مــا
سنگــواره دلی را یــافــت
کــه شکــل تــو بــود . . .
.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:54---10 آبان 1393
گاهی
هوس میکنم
در آغوشت حل شوم !
باهمه سردیت،
هنوز
برایم گرمترین حس دنیایی …!
.


pari3a
ساعت11:33---10 آبان 1393
از خودم دور میشوم
تا به تو نزدیکتر باشم
این روزها . . .
" خیال "
تنها راه با تو بودن است !


پشه ها هم میخندند
ساعت1:36---9 آبان 1393
من دخترم

دختر بودن یعنی وقتی ناراحتی

سیگار نمیکشی

داد نمیزنی

چیزی رو نمیشکونی

یعنی

آرام و بی صدا

بغض میکنی

و گریه میکنی

طوری که هیچکس

نمیفهمه که ناراحتی....


فاطمهـــــــ
ساعت19:05---8 آبان 1393

پاسخ:هه


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت18:06---8 آبان 1393
چند وقتیست


هر چه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...


نگاهم اما ...


گاهی حرف می زند...


گاهی فریاد می کشد...


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته


چه می خواهد بگویدچند وقتیست


هر چه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...


نگاهم اما ...


گاهی حرف می زند...


گاهی فریاد می کشد...


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته


چه می خواهد بگویدچند وقتیست


هر چه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...


نگاهم اما ...


گاهی حرف می زند...


گاهی فریاد می کشد...


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته


چه می خواهد بگویدسلام ببخشید نبودم این هفته واقعا همش امتحان داشتیم حتی نتونستم خوب بخوابم ببخشید که سرنزدم بازم ممنون که بهم سرزدی الان اومدم پست جدید گذاشتم خوشحال میشم بازم بیای
پاسخ:اشکال نداره ممنون حتما


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت15:24---8 آبان 1393
منم نبودم
تو کجا بودی؟
پاسخ:من زاهدون تو؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>