خانم شما اسمتون افق نیست؟
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, :: 10:54 ::  نويسنده : سعیده جون

خانم شما اسمتون افق نیست؟

- نه، چطور مگه؟
- آخه آدم دلش میخواد محوتون بشه :-)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تیکه جدید پسرابه دخترا… حسابی جواب میده......!!



نظرات شما عزیزان:

تانیا
ساعت21:07---20 آبان 1393
کاش میشد قصه رفتن را وقت گفتن بی صدا تغییر داد...

کاش میشد سرنوشت خویش را خود نوشت و بر کف تقدیر داد...



مجید اصغرزاده
ساعت0:24---11 آبان 1393
خیلی جالب بود یادم باشه استفاده کنم
پاسخ:ههه جواب میده


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت21:18---10 آبان 1393
تا روزی کــه بــود،
دســت هــایــش بــوی گــل ســرخ مــی داد!
از روزی کــه رفــت
گــل هــای ســرخ
بــوی دســت هــای او را مــی دهنــد . . .
.


پریسا
ساعت18:56---10 آبان 1393
من عمودم نه افق
پاسخ:هههه


pari3a
ساعت11:37---10 آبان 1393
غــــــــــــــــــــــصه مراکــــــــــــــــــــــــــ ــشت...!!!


وقتی دیــــــــــــــــــــــدم ،


دست به سینه ایستاده ای !!!


من تمام راه را برای آغـــــــــــــــــوشت دویــــــــــــده بودم ... !


پشه ها هم میخندند
ساعت1:38---9 آبان 1393
ضد دختری؟
پاسخ:ن بابا خب هم ضدپسرم هم ضددخترم عامم


فاطمهـــــــ
ساعت19:06---8 آبان 1393
خخخخخخ من که تاحالا نشنیدم
پاسخ:ازاین بعدجدیده


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت15:24---8 آبان 1393
گاهی مرا یاد کن …
من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی
آسمان را به زمین می دوختی …
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>