یک معمای خیلی جالب:
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:, :: 19:39 ::  نويسنده : سعیده جون

یک معمای خیلی جالب:

سه تابچه تو خونه بودن

اولی عشق نام داشت

دومی محبت نام داشت

و سومی دوستت دارم بود

یک روز پدرشان عشق و محبت رابه بازار برد

حالا بگو کی خونه مونده؟؟؟؟

نشنیدم بازم بگو؟

خوبگین دیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

فاطمهـــــــ
ساعت17:46---10 آبان 1393
سومی سومیه دیگ....اسمشو که نپرسیدی فقط گفتی کی خونه مونده
پاسخ:ن بابا شیطون بلا


پشه ها هم میخندند
ساعت1:46---9 آبان 1393
کلک میخوای از زیر زبونم بکشی
عمرا بگم
پاسخ:میگی ببین کی گفتم


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:03---8 آبان 1393
داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم
خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود …


مجید اصغرزاده
ساعت16:12---7 آبان 1393
فک کنم نظرا تایید نشدن
پاسخ:اره ببخشید


elham
ساعت6:48---6 آبان 1393
كودكي گل فروش با صدايي عاجزانه التماس كرد گل بخر..
گفتم براي كي؟
گفت براي هديه دادن به عشقت!!
گفتم اگر عشقم به عشقش داد چي؟
لحظه اي سكوت كرد و گفت گل هايم فروشي نيست...





minaf
ساعت13:01---2 آبان 1393
بزا فکر کنم
پاسخ:فک کردن نداره


مجید اصغرزاده
ساعت16:25---1 آبان 1393
دوستت دارم میگم دوستت دارم میگمممممممم دوستت دارم باحال بود
پاسخ:ههه


فاطمهـــــــ
ساعت22:59---30 مهر 1393
سومی
پاسخ:خوسومی کیه؟


saeedsingle
ساعت17:44---29 مهر 1393
الهی میدونم دوسم داری ابجی جونم منم دوست دارم

پاسخ:اووووووووو


ღƝ£gƛƦღ
ساعت17:08---29 مهر 1393
در ماهی تابه عشقت سوختم، بی وفا روغن بریز!

مجید اصغرزاده
ساعت23:21---28 مهر 1393
سعیده خانوم ببخشید که وقت نمیکنم بیام وبت نظر بدم ازت ممنون که وبم میای نظر میدی
پاسخ:اشکال نداره من خودمم ی چن مدت نبودم شرمنده


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت23:15---28 مهر 1393
کـسـی چـه مـی دانــد ؟!
شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود …
هــوا خـــوب شـــود …
عــشــق خــوب شــود …
و تـــــو …
خــــوب مــن شـــوی !


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت23:15---28 مهر 1393
من – تو = هیچ !
تبصره هم نداره
.


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت23:13---28 مهر 1393
استخفورلا
این چیزا چیه میگی؟
بدمت بچه های اطلاعات؟

پاسخ:وااا ن تورو خداگناه دارم اصن به ببینم؟ ههه


عشق2طرفه(محمد)
ساعت19:49---28 مهر 1393
خخخخ اونی که اسمش دوستت دارم بود میمونه
پاسخ: ن بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>