میخوام خدافظی کنم
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
جمعه 11 مهر 1393برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : سعیده جون

بچه ها میخوام خدافظی کنم باهاتون برای همیشه

احساس میکنم وقتم اینجا خیلی هدر میشه

شرمنده به کارام نمیرسم

مرسی از همه ی نظراتتون و توجهاتتون

حلالم کنید اگه بعضی وقتا سرکارتون گذاشتم

دقیقا مث الان



نظرات شما عزیزان:

❤3ƛƦ€h❤
ساعت10:48---13 مهر 1393
ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ ﭼﻪ ﺣﺴـــــﯿﻪ ﺍﯾﻦ ﻋﺎﺷﻘﯽ ؟
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﺷﯿﻨﻢ ..
ﻭﻗﺘﯽ ﺭﺍﻩ ﻣﯽ ﺭﻡ ..
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺑﻢ ..


mar♥jan
ساعت17:52---12 مهر 1393
واکنش دخترا نسبت به خرید شارژ ایرانسل
1000 تومانی: مرسی عزیزم (تو دلش خسیس)
2000 : وای ممنون گلم
5000 : دوستت دارم عزیزم!
10000 : ممنون عشقم دلم برات تنگ شده کجا بیام ببینمت؟
20000 : دیگه هنوز هیچ پسری انقدر خر نشده! (داریم اصلا؟!)


mar♥jan
ساعت17:50---12 مهر 1393
رفته بودیم واسه داداشم خواستگاری
دیدیم عروس نشسته خیلی ریلکس با شلوار لی و تیشرت!
مامانم تو گوشم گفت: خوبه والا نه شرمی، نه حیایی، نه …
همینجوری داشت میگفت که عروس با چادر از آشپزخونه چایی به دست اومد سلام کرد!
هیچی دیگه فهمیدیم اون داداش عروس بود!


عشق2طرفه(محمد)
ساعت17:47---12 مهر 1393
خدا نکشتت سعیده ، داشتم با خودم میگفتم سعیده توو این چند روزی که سفر بودم خیلی بهم سر زد حیف شد نتونستم ازش خدافظی کنم خخخخخ

خوبی؟مرسی که بهم سر زده بودی من تازه از سفر بزرگشتم جبران میکنم
پاسخ:ممنون داداش فک کردم مشکلی پیش اومده


شیما
ساعت12:18---12 مهر 1393
لینک شدی آبجی
پاسخ:ممنون


saeedsingle
ساعت10:24---12 مهر 1393
خخخخ
خدایی داشتم نگران میشدم عتیغه

پاسخ:عتیغه؟تعریف بود؟


minaf
ساعت23:44---11 مهر 1393
درد ، دقیقا داشتم به این فکر میکردم ی دونه از کامنتام کم میشه
پاسخ نمیدونم والا


Hamid
ساعت20:12---11 مهر 1393
Youe veb is perfect!!!
پاسخ:ممنون


mar♥jan
ساعت17:11---11 مهر 1393

پاسخ:خخخخخ


شیما
ساعت17:00---11 مهر 1393
خخخخخخخخ
آپم بیا
پاسخ:باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>