میکرو داف
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, :: 12:46 ::  نويسنده : سعیده جون



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت15:54---11 مهر 1393
لایک ابجی لایک
پاسخ:ممنون


پشه ها هم میخندند
ساعت23:14---10 مهر 1393
ابجی دشمنت شرمنده منم دیر سرمیزنم به خاطر مدرسس هفته ای یکبار من میام
راستی چندسالته و کجایی اجووو
پاسخ:من دبیرستانیم توچی??اشکالی نداره درکت میکنم


پشه ها هم میخندند
ساعت23:13---10 مهر 1393
هرگــــــــاه در زندگــــــــی به نا گــــاه...

یکی از سیـــــــــم های ســــــازت پاره شد!!!

آهـــــــنگ زدن را آنچـــــــــــنان ادامه بده که...

هــــــــیچکس نداند بر تـــــــو چه گذشــــــته است...
پاسخ:لایک


پشه ها هم میخندند
ساعت23:13---10 مهر 1393
بوی گند خیانت تمام شهر را گرفته...!
مردهای "چشم چران" زن های "خائن"
پسرهای "شهوت ران " دخترهای "پول پرست"
پس چه شد آدمیت خداوندا؟؟؟
چیدن یک سیب و اینهمه تقاص؟!
پاسخ:والا


پشه ها هم میخندند
ساعت23:12---10 مهر 1393
هوایی شده ام این روزها !

دلم باران می خواهد و

یک راه جنگلی و

تنها قدم زدن
پاسخ:والا


پشه ها هم میخندند
ساعت23:12---10 مهر 1393
آهســــته بیــــا

چیـــزی هــــم ننـــویـــــس

نظـــــــر هم نگــــــذار

همـــــان که بخـــــوانی بس استــــــــ

مــــن بــه بــی محـــلی آدمـــها عادتــــــ دارم...
پاسخ:لایک


پشه ها هم میخندند
ساعت23:11---10 مهر 1393
حرف دلت را امروز بزن!

اگر امروز گفتی ...

اسمش "حرف دل"است

اگر نگفتی...

فردا میشود"درد دلت"
پاسخ:والا


پشه ها هم میخندند
ساعت23:11---10 مهر 1393
یکی منو بگیره
پاسخ:من گرفتمت


پشه ها هم میخندند
ساعت23:11---10 مهر 1393
خیلی باحال بود
پاسخ:ممنون


پشه ها هم میخندند
ساعت22:51---10 مهر 1393
فرار از مشکلات مسابقه ای است که
هرگز در آن برنده نخواهید شد . . .
پاسخ:واقعاکه


پشه ها هم میخندند
ساعت22:46---10 مهر 1393
نـگــِ تـازِگی میــگیـــرد

آنــجا کــه تــو

فقـــط یـکـــ بار

پــا به آن میــگـُذاری...

حــالا تــو هی بگــو

ایـــن دل...

کـُـهنـــه به نظـــر میـرسَـد!!!...............


علی
ساعت17:59---10 مهر 1393
با سلام
از وب شما خوشم اومده
بهم افتخار تبادل لینک میدید؟؟؟
اگر جوابتون مثبته لطفا من رو در وب روژ دانلود با خبر کنید تا شما رو لینک کنم
موفق باشید
به امید دیدار
پاسخ:ممنون من همه رولینک میکنم چون همه گلن هرکیم لینکم کنه ممنون میشم هرکیم نکرد نکرد دیه


mar♥jan
ساعت17:13---10 مهر 1393
دختر پشت تلفن با یه پسر حرف میزنه :
اوهوم! الان تازه بیدار شدم، دارم کورن‌ فلکس با شیر سویای توت‌ فرنگی مکسوی میخورم
حال آب‌ پرتقال ندارم، ترشه نمیدونم چطوری داداشم که باشگاه داره صبح میتونه بخورتش
اوهوم! بعد از صبحانه میرم پیاده‌روی!
و حالا در واقعیت:
داره نون تافتون سه روز پیش که سفت شده را با پنیر لیقوان و چای تقلبی می‌خوره
و با پودر پرتقال شربت درست کرده، الان هم باید بره ته خیابون بالایی کپسول گاز رو عوض کنه
و برگرده چون داداشش معتاده همیشه کپیده!
پاسخ:ههههههه


mar♥jan
ساعت17:10---10 مهر 1393
موافقم لایــــــــــــــک ههههه
پاسخ:والا


saeedsingle
ساعت16:14---10 مهر 1393
خخخخخخخخ

پاسخ:هههه


mahdi
ساعت13:30---10 مهر 1393
درود.
دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنیو نظرتو راجعش بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی ی خبر بده در خدمتم
قربانت
پاسخ:ممنون موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>