روبوسی
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
شنبه 4 مرداد 1393برچسب:لب گرفتم, :: 1:55 ::  نويسنده : سعیده جون

آقا لطفا وقتی میخواید روبوسی کنید قبلش مشخص کنید اول کدوم طرف !  

تا حالا از 4 نفر لب گرفتم !



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه(محمد)
ساعت8:11---19 شهريور 1393
تو کل دنیا به این بزرگی ایا

شانه ای ..یا سری

نیست

بی منت ...باشد که اشک دل

ادم را از حلقوم سر بیرون نکشد


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:21---7 شهريور 1393
سلام سعیده خوبی؟بابا تفرح بسه دیگه زود برگرد

Arezoo
ساعت21:34---5 شهريور 1393


میشــــه اسـم پاکتو / رو دل خـــــدا نوشت
میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید
میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید
روز دختر مبارک


Arezoo
ساعت13:15---24 مرداد 1393
با حال بود دمت گرم

Rooze19
ساعت2:28---20 مرداد 1393
سعیده جون کجایی؟ این رفیقت خیلی خیلی خوبه
پاسخ:چی


رها
ساعت2:25---18 مرداد 1393
بایـــב از یکـــ جــآ"شروع" کنـــــم...

به "تمام" کرבنت...

اول از همهـ

پایـــت را از شـــعر هایـــم قطـــع میکنــــم

بعــב، בستت را از ســـرم بـــر می בآرمـــــ

بعــב از آלּ هـــم، چشمـــ از تـــو مـــی پوشـم

بعـــב هـــــم ...

بگو مــלּ با خیــآلت چه کنــــم؟ لعنتـــــی !

تمام میشوند؟؟؟؟؟؟؟؟

یا تمام میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عشق2طرفه(محمد)
ساعت19:08---15 مرداد 1393
سعیده هنوز سفری؟؟؟؟ ایشالا بهت خوش بگذره سوغاتی یادت نره
پاسخ:اوه باشه بهشه میگم


sara yekta
ساعت9:18---14 مرداد 1393
تو همانی که روزی با پاهایت آمدی و نماندی و رفتی!!!و من...من همانم که روزی با دلم آمدم و ماندم و ماندم
In webamam biya
پاسخ:خوبه ممنون


رها
ساعت1:52---14 مرداد 1393
يکی ميگفت:
سر ميز شام بودیم واسم اس.ام.اس اومد!
بابام برگشت گفت :
ببين بچه من فعلا واست زن نميگيرما گفته باشم!

من :|

مامانم : حالا كی هست اين بدبختی كه ميخوای بگيريش ؟

من :|

داداش كوچيكم : بابا بعدش نوبته منه ها !

همچنان من :|

بابام رو به من : اه؛اه ... پاشو گمشو! اين بچه رم هوايی کردی!

من در حال رفتن به اتاق :|

حالا اس.ام.اس از کی بود؟

"ايــرانسل"


Rooze19
ساعت0:53---12 مرداد 1393
خوب راست نگن به درک خخخخخخخخخ
چرا سر نمیزنی؟؟؟؟؟ سعیده هنو برنگشته
پاسخ:نه برنگشته سعیده جون


Rooze19
ساعت15:26---9 مرداد 1393
خوب راست نگن

آپم
پاسخ:خوبه


Rooze19
ساعت17:09---5 مرداد 1393
خوب راست میگی دیگه لطفا رسیدگی کنید
پاسخ:نه راست نمیگن


سارا یکتا
ساعت14:19---5 مرداد 1393
به چن نفر لب دادی
بقیه رو سانسور میکنم.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:گشنگه بود


عشق2طرفه
ساعت9:20---4 مرداد 1393
خخخخ لب که خوبه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>