الکی
 
بیا تا بترکی از خنده...بسه غم و غصه
بمب خنده
 
 
شنبه 4 مرداد 1393برچسب:خواستمگاری, :: 1:53 ::  نويسنده : سعیده جون

دیروز الکی به مامانم گفتم : 

مامان بگرد یه دختر خوب واسم پیدا کن میخوام ازدواج کنم

مامانم گفت : برو اونور اصلا حوصلتو ندارم !

میگم باشه پس من خودم دست به کار میشم !

میگه : تو غلط کردی بدون اجازه من و بابات کاری بکنی :|

خو من الان دقیقا چیکار کنم 

منتظر بمونم دختربیاد خواستمگاری؟؟؟ :)))



نظرات شما عزیزان:

Rooze19
ساعت12:42---10 مرداد 1393
ممنون میشم بیای وبم و نظر بدی

Rooze19
ساعت17:11---5 مرداد 1393
فک کنم منتظر بمونی بهتری
پاسخ:فکه کنم


عشق2طرفه
ساعت9:23---4 مرداد 1393
به حرف مامانت گوش کن والا

رها
ساعت3:52---4 مرداد 1393
امشب از آטּ شبهایی ست که دلم هوای آغوشت را کرده است
افسوس که جز پاهای بغل کرده ام
مهماטּ دیگری ندارم


رها
ساعت3:51---4 مرداد 1393
هیچ گآه و بـخـآطر هیچ کس دست از ارزش هآیت نکش !
چون زمآنـے کـﮧ آטּ فرد از تو دست بکشد
تو مـے مآنـےُ یک "مـن " بـے ارزش. . .!


marry
ساعت1:01---4 مرداد 1393
منتظر بمون سعیده جون میخوای بری خواستگاری؟
پاسخ:سعیده نیست منم کسی که به جاش اومدم سعیده مسافرت رفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیا تا بترکی.بیا گو نخور و آدرس s1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایکن های لیدی شکلاتی


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس

کد بارش قلب های زیبا به دنبال موس


















آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن

زيباساز وبلاگ | آیکُن







center>